יעקב מרגי: "לגפני יש גנים מרוקאים, אין יריבות בתוך הגוש"

אייל ראובן No Comments on יעקב מרגי: "לגפני יש גנים מרוקאים, אין יריבות בתוך הגוש"

חה"כ יעקב מרגי מש"ס בריאיון ל'קול חי': "אנחנו מוצאים אוזן קשבת בקרב הציבור; אין יריבות בתוך הגוש, גפני חייב להיות הילד המופרע של השכונה, זה בסדר; אנחנו מתמקדים באלה שלא הלכו להצביע"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ יעקב מרגי (ש"ס), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי), והבהיר כי אין יריבות פוליטית בתוך גוש הימין, בבחירות הנוכחיות.

בפתח השיחה הוא התייחס לפעילות הקמפיין: "הפעילים החרוצים שלנו עבדו גם בחג. אנחנו ממשיכים להתמקד. אני חורש את השטח. לא מוצאים הפעם אנטגוניזם אלא אוזן קשבת למצב הקשה של המדינה".

לדבריו "אם בעבר הייתה חרדה מה תעשה כל מפלגה בתוך הגוש, היום אנחנו מסונכרנים. אנחנו אדישים לתחרות בתוך הגוש, אבל כן קנאים להביא את אחרון המצביעים לקלפי. בין ש"ס לליכוד יש מטה משותף. לפני החג הבנו שיקום מטה משותף לכל הגוש ואני מקווה שזה יקרה".

מרגי התייחס להתבטאויותיו של יו"ר דגל התורה: "אין יריבות. אני מבין בגפני, הוא לא יכול בלי היציאות שלו. יש לו גנים של מרוקאי, אבל אין יריבות. גפני חייב להיות הילד המופרע של השכונה – זה בסדר. השטח לא מנומנם, הציבור מבין מה הוא עבר ומה הסכנות והוא יבוא להצביע". 

על האפליה בסמינרים: "כל עוד הבעיה קיימת אנחנו נטפל בה. אבל מה שמעיק היום כל כלל החברה היהודית זה יוקר המחיה והזהות היהודית".

על השאלה האם ישתפו פעולה עם גנץ, אמר מרגי: "זה לא קיים, לא עומד על הפרק. לא יקום ולא יהיה. כבר היה לנו ניסיון איך מפלגה קטנה מנהלת את המדינה".

מרגי התייחס למתקפה על התכנית של סמוטריץ' לתיקון מערכת המשפט: "מערכת המשפט לוקה בחסר ואפילו קצת חולה. לא יתכן שגוף שחורץ גורלות יהיה חף מביקורת. צריכה להיות הפרדה מוחלטת בין המשטרה והפרקליטות. להוריד את האובססיה של הרשעה בכל מחיר. אנחנו יודעים שמורשעים רבים יושבים בכלא על לא עוול בכפם".

הוא נשאל על הניסיון לגייס מצביעים מקרב חסידות חב"ד: "הפעם לא הקמנו מטות ייעודיים, לכל מטה עירוני יש התייחסות לחב"ד ולכן אין מטה ארצי. שלושה קמפיינים ראשונים עשינו כדי להכנס לתוך חב"ד. קיבלנו יחס חם".

עוד אמר: "אנחנו עובדים כבר שנים רבות על קובץ מצביעים מדויק, ואנחנו יודעים מי לא הלך להצביע. כל החודש האחרון אנחנו ממוקדים עליהם".



0 תגובות